Fandom

Basic japanese pedia へようこそ

Currently, there are 10 pages. This site is a dictionary of the simple Japanese language. This site has been created for especially English speakers.

いま、10のきじがあります。このさいとは かんたんな にほんごの じしょです。このさいとは とくに えいごをはなすひと の ために つくられました。

Categories / かてごりー 編集

しゃかいしゃかい - せいじ - けいざい - さんぎょう - こうつう - きょういく - へいわ - せんそう-にほんのちり

げいじゅつとぶんかにほんぶんか - にほんご - しゅうきょう - げーむ - にほんぶんがく - おんがく - びじゅつ- まんが - すぽーつ - けんちく- いんたーねっと - げいのう

Do you want to write? / あなたも かきたい 編集

Anyone can write. But we use only the simple Japanese language on this site, so using difficult words is not good. So, see this page.

だれでも かけます。 でも このさいとは かんたんな にほんご だけを つかうので むずかしい にほんごを つかうのは よくないです。 ので かきかたのせつめいをみてください。